Instructiuni de implementare Programul Operational Dezvoltarea Resurselor Umane

Instructiuni in vigoare

  • Instructiune 3-4 privind achiziționarea serviciilor de audit financiar
  • Instructiune 6-7 privind achiziționarea serviciile de contabilitate
  • Instructiune 8 privind evidența cheltuielilor
  • Instructiune 15 privind burse doctorale
  • Instructiune 16 privind modificarea formatului standard al cererii de prefinanțare
  • Instructiune 17 privind formatul standard al actului adițional/notificare contract de finanțare
  • Instructiune 24 privind acordarea prefinanțării
  • Instructiune 25 privind aplicarea Ordinului nr. 1117/2170/2010
  • Instructiune 28 privind modificarea formatului standard al bugetului
  • Instructiune 29 privind acordarea prefinanțării pentru ajutor de stat/minimis
  • Instructiune 31 privind înlocuirea partenerilor
  • Instructiune 34 privind modificare formatului standard al bugetului
  • Instructiune 36 privind regulile de identitate vizuală
  • Instructiune 37 privind privind înlocuirea partenerilor
  • Instructiune 38 privind utilizarea sumelor alocate drept rezervă
  • Instructiune 41 privind monitorizarea proiectelor
  • Instructiune 42 privind raportarea prin sistemul Action Web
  • Instructiune 44 privind clarificări implementare proiecte
  • Instructiune 46 privind grupurile țintă
  • Instructiune 47 privind clarificări implementare proiecte
  • Instructiune 49 privind verificarea procedurilor de achiziții publice
  • Instructiune 51 privind verificarea procedurilor de achiziții publice
  • Instructiune 54 privind declarația pe proprie răspundere
  • Instructiune 56 privind calendarul de desfășurare a activităților
  • Instructiune 57 privind Registrul unic al cererilor de rambursare
  • Instructiune 58 de completare a Instrucțiunii nr. 57 privind instituirea Registrului unic al cererilor de rambursare, de restituire a TVA şi al cererilor de prefinanţare aferente proiectelor finanţate din POSDRU 2007-2013
  • Instrucţiune 59 privind modul de raportare a listelor de achiziţii necesare implementării proiectelor finanţate prin POSDRU 2007 - 2013  Anexe instrucţiune - format editabil
  • Instructiune 60 privind modificarile contractuale aferente externalizarii echipei de management si expertilor din echipa de implementare.
  • Instructiune 60 bis pentru completarea și modificarea Instrucțiunilor AM POSDRU nr. 41 și nr. 60 
  • Instrucţiune 61 privind verificarea cererilor de rambursare din cadrul proiectelor finanţate din POSDRU 
  • Instructiune 62 privind modificarea/completarea unor documente de raportare utilizate de beneficiarii de finanțare nerambursabilă
  • Instrucţiune 63 privind modificarea/completarea unor documente de raportare utilizate de beneficiarii de finanţare nerambursabilă în cadrul proiectelor de grant/strategice finanţate prin POSDRU 2007-2013  Clarificare nr.1 Instructiunea nr. 63 - completarea modului Experți în sistemul informatic Actionweb   Clarificare nr. 2 Instructiunea nr. 63 - completarea modulului Experți în sistemul informatic Actionweb 
  • Instrucţiunea 64 privind limita zilnică şi săptamânală maximă, care poate fi decontată pentru un expert în cadrul proiectelor grant/strategice finanţate din FSE în cadrul POSDRU 2007-2013
  • Instructiunea 67 privind publicarea Registrului Plăților la nivelul AMPOSDRU și a Registrului Cererilor de Rambursare la nivelul Organismelor Intermediare pentru beneficiarii proiectelor cofinanțate din POSDRU 2007-2013 
  • Instructiunea nr. 68 privind încadrarea experților în cadrul proiectelor grant/strategice finanțate din POSDRU 2007-2013
  • Instructiunea nr. 71 pentru reglementarea modului de diminuare a finanțării nerambursabile în cazul nerealizării indicatorilor și/sau a grupului țintă – 04 iunie 2013. Anexa la Instructiunea nr. 71 (ZIP)
  • Instructiunea nr. 73 privind documentele justificative din eşantion aferente fiecărei cereri de rambursare depuse în cadrul proiectelor grant/strategice finanţate din POS DRU 2007-2013 – 7 iunie 2013.  Anexe la Instructiunea nr. 73 (ZIP)
  • Instructiunea nr. 74 pentru clarificarea instrucțiunii nr. 71 - privind reglementarea modului de diminuare a finanțării nerambursabile în cazul nerealizării indicatorilor și/sau a grupului țintă 
  • Instructiunea nr.76 privind recuperarea debitelor aferente unui proiect prin deduceri din cadrul altor proiecte POSDRU ale aceluiaşi beneficiar-debitor (12 august 2013)
  • Instructiunea nr.77 privind regimul și modul de procesare al unor cereri de rambursare aferente proiectelor finanțate (22 august 2013). Clarificarea nr.1 la instructiunea nr. 77
  • Instructiunea nr. 78 pentru reglementarea modului de calcul utilizat la finalul implementării proiectului, privind validarea cheltuielilor de tip FEDR (7 octombrie 2013)
  • Instructiunea nr. 79 privind aplicarea prevederilor Ordinului ministrului fondurilor europene nr. 1120 din 15.10.2013 pentru procedurile simplificate aplicate de beneficiarii privați în cadrul proiectelor finanțate din instrumente structurale, obiectivul "Convergență" – 25.10.2013
  • Instructiunea nr. 80 privind metodologia de aplicare , de către AM POSDRU; a Ordinului Ministerului Finanțelor Publice nr. 1520/2013 pentru aprobarea Procedurii de aplicare a prevederilor art. V din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 50/2013.  – 12.11.2013
  • Instructiunea nr. 82 privind implementarea mecanismului decontarii cererilor de plata. Anexe 1-7
  • Instructiunea nr. 83 privind modul de rambursare a TVA nedeductibila eligibila. Anexa 1, Anexa 2, Anexa 3, Anexa 4, Anexa 5.
  • Instructiunea nr. 85 privind clarificarea unor aspecte legate de implementarea proiectelor finantate prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
  • Instructiunea nr. 86 privind clarificarea unor aspecte legate de actele aditionale intocmite in baza Instructiunii nr. 83/2013.
  • Instructiunea nr. 87 privind documentele justificative din esantion aferente fiecarei cereri de rambursare depuse in cadrul proiectelor grant/strategice finantate prin POSDRU 2007-2013.
  • Instructiunea nr. 90 privind corectarea erorilor materiale aparute la nivelul modificarilor contractuale.
  • Instructiunea nr. 91 privind aplicarea prevederilor memorandului privind deblocarea proiectelor finantate prin POSDRU 2007 - 2013, ale caror contracte de finantare erau in vigoare anterior datei de 01.01.2011 si carora li s-a aplicat in mod eronat art. 34 din Legea 284/2010. Metodologia de conciliere aferenta instructiunii 91.
  • Instructiunea nr. 92 privind extinderea perioadei de valabilitate a listei de rezerve aferente cererilor de propuneri de proiecte lansate in anul 2013.
  • Instructiunea 94 privind modul de īnlocuire al partenerilor.
  • Instructiunea 95 privind reglementarea procedurii de conciliere cu beneficiarii de finantare nerambursabila si anexa 1 - metodologia de conciliere.
  • Instructiunea nr. 97 privind aplicarea prevederilor OUG 29/2014.
  • Instructiunea nr. 99/16.09.2014 privind reglementarea si clarificarea modalitatii de interpretare a bugetului detaliat, anexa la contractul de finantare. Anexa 1 | Anexa 2
  • Instructiunea nr. 102/17.12.2014 cu privire la modalitatea de depunere a documentelor justificative aferente cererilor de rambursare/cererilor de plata.
  • Instructiunea nr. 103/18.03.2015 privind reglementarea aspectelor referitoare la procesul de monitorizare a implementarii contractelor de finantare POSDRU. Anexe | Manual ActionWeb
  • Instructiunea nr. 104/18.03.2015 privind reglementarea aspectelor referitoare la procesul de contractare si de modificare a contractelor de finantare POSDRU. Anexe

Instructiuni abrogate

  • Instructiune 1 privind deschiderea contului special al proiectului (inlocuita prin Instructiunea 13)
  • Instructiune 2 privind acte adiționale și anexe (inlocuita prin Instructiunea 13)
  • Instructiune 4 privind cererirele de rambursare (inlocuita prin Instructiunea 30)
  • Instructiune 5-6 privind efectuarea achizițiilor publice (inlocuita prin Instructiunea 6-9)
  • Instructiune 6-9 privind efectuarea achizițiilor publice (inlocuita prin Instructiunea 26)
  • Instructiune 13 privind solicitarea prefinanțării (inlocuita prin Instructiunea 24)
  • Instructiune 19 privind modificare formatului standard al graficului estimativ pentru rambursare (inlocuita prin Instructiunea 30)
  • Instructiune 26 privind efectuarea achizițiilor publice (inlocuita prin Instructiunea 65)
  • Instructiune 30 privind solicitarea rambursării (abrogata prin Instructiunea 73)
  • Instructiune 33 privind locația/locațiile de implementare a proiectului și experții pe termen scurt(abrogata prin Instructiunea 73)
  • Instructiune 35 privind grupul țintă al proiectului (inlocuita prin Instructiunea 46)
  • Instructiune 43 privind simplificarea verificărilor cererilor de rambursare (abrogata prin Instructiunea 73)
  • Instructiune 53 privind reglementarea modului de diminuare a finanțării (inlocuita prin Instructiunea 71)
  • Instrucţiunea 65 privind aplicarea prevederilor Ordinului ministrului afacerilor europene nr. 1050 din 29.10.2012 pentru procedurile de atribuire aplicabile beneficiarilor privaţi de proiecte finanţate din instrumentele structurale, obiectivul „Convergenţă” (abrogată prin Instructiunea 79)

Ultima revizie 19.03.2015

 


OIR POS DRU Bucuresti Ilfov