Titlul proiectului: „Servicii de asigurare personal birou help-desk pentru OIR POSDRU BI in vederea sprijinirii activitatii de informare a beneficiarilor si a potentialilor beneficiari ”– proiect cofinantat prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013.
Axa Prioritară 7- Asistenţă tehnică Domeniul major de intervenţie – 7.2 Sprijin pentru promovare şi comunicare POS DRU
Valoarea eligibila a proiectului – 272,160.00 lei; Din care: – contribuţie UE: 204,120.00 lei; – contribuţie beneficiar: 68,040.00 lei
Obiectivul general: Obiectivul proiectului este de a contribui la promovarea obiectivelor si operatiunilor POS DRU si a interventiilor Fondului Social European în randul beneficiarilor actuali si potentiali ai proiectelor din portofoliul OIR POSDRU Regiunea Bucureşti Ilfov
Obiectivul specific: Obiectivul specific al prezentului contract îl reprezintă – asigurarea de personal birou in vederea sprijinirii activitatii de informare a beneficiarilor si a potentialilor beneficiari. Perioada de implementare: 24.04.2014 – 23.08.2015
Rezultate: Organismul Intermediar Regional pentru POSDRU BucureştiIlfov sprijinit în eficientizarea activităţii sale; Rapoarte de monitorizare a activităţii lunare, trimestriale şi anuale elaborate. Registrul de tip help desk actualizat lunar şi centralizat trimestrial, semestrial şi anual. Răspunsuri la solicitările potenţialilor beneficiari/ beneficiari/publicul larg, elaborate. Lista celor mai frecvente întrebări şi răspunsuri pentru beneficiari, respectiv pentru potenţiali beneficiari şi publicul larg, elaborate (lunar).
Beneficiari direcţi/grupuri ţintă: Personalul OIR POSDRU BI; Categoriile de beneficiari eligibili POS DRU; Grupurile tintă din POS DRU; Publicul larg
- Anunt achizitie servicii de asigurare de personal de birou
- Caiet de sarcini
- Contractul de servicii
- Documentatia proiectului
- Formulare
- Anunt atribuire contract “Servicii de asigurare personal birou help-desk pentru OIR POSDRU BI in vederea sprijinirii activitatii de informare a beneficiarilor si a potentialilor beneficiari”